Avtomatično zaporedje
Avtomatično zaporedje
Imam tabelo z nekimi številčnimi podatki. A; B; C; ... Na drugem listu mi te podatke po A; B; C avtomatsko sešteva oziroma zbira. Zanima me, kako bi uredil rastoče zaporedje vrednosti po posamezni A; B; C in to na tak način, da bi se ob spremembi vrednosti v prvi tabeli (in s tem tudi v zbirni), avtomatsko postavilo tudi pravilno zaporedje (sedaj to ob vsaki spremembi delam ročno).
Moram priznati, da ne razumem povsem natančno, kaj počnete, toda nekako mi to diši po vrtilnih tabelah... Sicer pa vam moram reči, da neglede na to kaj točno počnete oz. s katerim orodjem to počnete - avtomatično sortiranje na podlagi sprememb podatkov v Excelu ni možno.
Lahko to izvedete z makrom, toda v Excelu ni načina, ki bi povzročil sort tabele zato, ker so se podatki v njej spremenili. Vedno morate sort izbrati ročno oz. pač osvežiti podatke v koliko je govora o npr. vrtilnih tabelah.
Lahko to izvedete z makrom, toda v Excelu ni načina, ki bi povzročil sort tabele zato, ker so se podatki v njej spremenili. Vedno morate sort izbrati ročno oz. pač osvežiti podatke v koliko je govora o npr. vrtilnih tabelah.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator
jaz mislim, da bi se dalo...
tam, kjer ti podatke sumira, vsakemu od A, B, C itd. določi rang (ukaz RANK). nato z VLOOKUP funkcijo najdeš 1. največjega, 2. največjega itd. s tem, ko se bodo spreminjali sumarni podatki, se bo tudi posodabljala tabela.
težava je edino, če imata 2 podatka enako vrednost, ampak se da tudi to rešit.
lp, andrej
tam, kjer ti podatke sumira, vsakemu od A, B, C itd. določi rang (ukaz RANK). nato z VLOOKUP funkcijo najdeš 1. največjega, 2. največjega itd. s tem, ko se bodo spreminjali sumarni podatki, se bo tudi posodabljala tabela.
težava je edino, če imata 2 podatka enako vrednost, ampak se da tudi to rešit.
lp, andrej
Funkcija RANK res določi rang v matriki, vendar katerakoli funkcija LOOKUP že v osnovi zahteva urejen vrstni red. Tako, da vaša rešitev v določeni (vendar redkih) primerih deluje, večinoma pa ne. Mislim, da je začetek dober, za nadaljevanje bom morala pa še malo "tuhtati". Bom pa vesel, če ima kdo na forumu kakšno idejo
Odvisno kaj želite najdi - torej urejenost in neurejenost pri funkciji VLOOKUP je pomembna v kolikor vi iščete točno določeno vrednot (tukaj urejenost ni pomembna) ali pa iščete vrednost v območju (tukaj urejenost je pomembna).AndrejL napisal/-a:ni res, VLOOKUP ne zahteva, da je vrstni red urejen. če zadnji parameter nastavite na 0, vrsti red ni pomemben.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator
Na to temo sem dobil vzorec avtomatičnega zaporedja. Na žalost je del (trije listi) zvezka zaščiten, tako da samega sistema ne morem pogruntat. Mogoče bo kdo, ki se v Excel malo bolj razume kot jaz.
Še povezava: http://exceltemplate.net/download/1/
Še povezava: http://exceltemplate.net/download/1/