Pozdravljeni,
Zanima me namen ukaza Relacije, na kartici Podatki, v skupini Podatkovna orodja. Kolikor sem "poguglav" gre za ustvarjanje relacij, kot pri Accessu. Če imaš dve tabeli, v prvi stolpce ID, ime, priimek, v drugi pa ID in leto rojstva, lahko ti dve tabeli povežeš in izboru IDja v prvi tabeli dobiš ustrezne podatke tudi v drugi. Če je to tako, kako pravilno potem dobim podatke ven. Ker relacijo vzpostavim, vendar ob izboru (filtru) se ne zgodi nič.
Hvala za pomoč.
Lp
Relacije v Excel 2013
Re: Relacije v Excel 2013
Pozdravljeni,
Da, to o čemur govorite je novost v Excelu 2013 in je resnično namenjeno pšovezavi dveh tabel kot bi jih povezali tudi v SQl podatkovni bazi (npr. Access-u), vendar pa z nakaterimi omejitvami, ki jih SQL ne pozna. Največja omejitev je omejitev na povezavo po enem samem stolpcu - kot ste omenili; po recimo ID-ju.
Vendar pa v nadaljevanju takšna povezava ni namenjena avtomatični dešifraciji podatkov - temu je v Excelu namenjena funkcija VLOOKUP, temveč je ta opcija namenjena BI (Buisnes Inteligence) procesom v Excelu in se uporablja v povezavi s Power Pivot tabelami in poizvedovanji po podatkovnih bazah...
Da, to o čemur govorite je novost v Excelu 2013 in je resnično namenjeno pšovezavi dveh tabel kot bi jih povezali tudi v SQl podatkovni bazi (npr. Access-u), vendar pa z nakaterimi omejitvami, ki jih SQL ne pozna. Največja omejitev je omejitev na povezavo po enem samem stolpcu - kot ste omenili; po recimo ID-ju.
Vendar pa v nadaljevanju takšna povezava ni namenjena avtomatični dešifraciji podatkov - temu je v Excelu namenjena funkcija VLOOKUP, temveč je ta opcija namenjena BI (Buisnes Inteligence) procesom v Excelu in se uporablja v povezavi s Power Pivot tabelami in poizvedovanji po podatkovnih bazah...
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator