shranjevanje v nove zvezke

Pomoč pri delu z MS Excelom
Odgovori
matbla
Prispevkov: 2
Pridružen: To Apr 09, 2013 2:39 pm

shranjevanje v nove zvezke

Odgovor Napisal/-a matbla »

imam neke podatke o osebah zaposlenih v različnih podjetjih (tudi več oseb v enem podjetju) potrebujem pa da bi vse podatke prekopiral v nov zvezek z imenom podjetja. Tako bi dobil več novih zvezkov z imenom podjetja v njih pa vse podatke o zaposlenih v tem podjetju.
Hvala
admin
Site Admin
Prispevkov: 3692
Pridružen: Sr Jul 20, 2005 10:06 pm

Re: shranjevanje v nove zvezke

Odgovor Napisal/-a admin »

Pozdravljeni,

Če imate podatke že v Excelu na enem listu potem pač najprej posamezne ljudi zapišite na različne liste glede na podjetje v katerem delajo. S tem boste dobili za vsako podjetje en delovni list na katerem bodo vsi ljudje, ki v njem delajo. V drugem koraku pa samo vsakega izmed teh listov prekopirajte v nov delovni zvezek z imenom podjetja.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
matbla
Prispevkov: 2
Pridružen: To Apr 09, 2013 2:39 pm

Re: shranjevanje v nove zvezke

Odgovor Napisal/-a matbla »

Se ne da to storiti kako na lažji način oz. manj zamuden način?
admin
Site Admin
Prispevkov: 3692
Pridružen: Sr Jul 20, 2005 10:06 pm

Re: shranjevanje v nove zvezke

Odgovor Napisal/-a admin »

Pri samem postopku se seveda stvar lahko zelo olajšate tako, da osebe najprej sortirate po podjetjih in jih potem kopirate - ko jih imate skupaj...

Izven tega pa seveda makro, ki vam to naredi ob pritisku na eno samo tipko :)...

kaj tretjega pa na žalost ni
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Odgovori