imam neke podatke o osebah zaposlenih v različnih podjetjih (tudi več oseb v enem podjetju) potrebujem pa da bi vse podatke prekopiral v nov zvezek z imenom podjetja. Tako bi dobil več novih zvezkov z imenom podjetja v njih pa vse podatke o zaposlenih v tem podjetju.
Hvala
shranjevanje v nove zvezke
Re: shranjevanje v nove zvezke
Pozdravljeni,
Če imate podatke že v Excelu na enem listu potem pač najprej posamezne ljudi zapišite na različne liste glede na podjetje v katerem delajo. S tem boste dobili za vsako podjetje en delovni list na katerem bodo vsi ljudje, ki v njem delajo. V drugem koraku pa samo vsakega izmed teh listov prekopirajte v nov delovni zvezek z imenom podjetja.
Če imate podatke že v Excelu na enem listu potem pač najprej posamezne ljudi zapišite na različne liste glede na podjetje v katerem delajo. S tem boste dobili za vsako podjetje en delovni list na katerem bodo vsi ljudje, ki v njem delajo. V drugem koraku pa samo vsakega izmed teh listov prekopirajte v nov delovni zvezek z imenom podjetja.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator
Re: shranjevanje v nove zvezke
Se ne da to storiti kako na lažji način oz. manj zamuden način?
Re: shranjevanje v nove zvezke
Pri samem postopku se seveda stvar lahko zelo olajšate tako, da osebe najprej sortirate po podjetjih in jih potem kopirate - ko jih imate skupaj...
Izven tega pa seveda makro, ki vam to naredi ob pritisku na eno samo tipko ...
kaj tretjega pa na žalost ni
Izven tega pa seveda makro, ki vam to naredi ob pritisku na eno samo tipko ...
kaj tretjega pa na žalost ni
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator