Vnos podatkov pri končni strani

Pomoč pri delu z MS Excelom
Odgovori
AnejK
Prispevkov: 22
Pridružen: Po Jul 07, 2014 9:26 am

Vnos podatkov pri končni strani

Odgovor Napisal/-a AnejK »

Pozdravljeni, spet jaz :) zanima me, kako je možno vpisovati podatke v eno celico tako, da bi Excel sam premikal besedilo v nove vrstice. Namreč nastavljeno imam pokončno stran in v primeru, da v eno celico napišem večje besedilo mi ga prepiše v isti vrsti, kar na list 2. Jaz pa bi rad, da preide v novo vrstico tako kot npr. WORD. Iskal sem tudi ali bi bilo možno vpoklicati Wordov dokument, kot list v Excelu, kjer bi bilo napisano neko besedilo med katero bi nato vstavljal celice oziroma podatke. Da bi dejansko imel avtomatsko izdelavo poročil, ki bi bila vedno ista, samo vrednosti celic, torej številke bi se spreminjale.
Se razumeva?
Hvala za vašo prijaznost!
admin
Site Admin
Prispevkov: 3687
Pridružen: Sr Jul 20, 2005 10:06 pm

Re: Vnos podatkov pri končni strani

Odgovor Napisal/-a admin »

AnejK napisal/-a:...zanima me, kako je možno vpisovati podatke v eno celico tako, da bi Excel sam premikal besedilo v nove vrstice.
Tega ne razumem natančno. Sklepam pa, da pač želite imeti omejeno širino stolpca in dovoiti excelu da sam razporeja tekst v tej celici. Ko pride do roba celice pač preide v novo vrstico (znotraj iste celice!).

V kolikor je to tisto kar želite, potem je rešitev preprosta. Določite širino kolone, izberite celice znotraj te kolone ter kliknite desni miškin gumb in izberite opcijo Oblikuj celice. Na zavihku Poravnava kliknite opcijo Prelomi besedilo. To je vse! Excel vam bo besedilo lepo prelomil znotraj celice.
AnejK napisal/-a:... Namreč nastavljeno imam pokončno stran in v primeru, da v eno celico napišem večje besedilo mi ga prepiše v isti vrsti, kar na list 2. Jaz pa bi rad, da preide v novo vrstico tako kot npr. WORD.
Tu ne vem ali se razumeva, toda Excel ne lobi besedila znotraj iste celice, kar pomeni, da če imate vi v celici napisanih več vrstic bodo te vedno na isti strani! Ne razumem kaj naj bi se vam dogajalo.
AnejK napisal/-a:... Iskal sem tudi ali bi bilo možno vpoklicati Wordov dokument, kot list v Excelu, kjer bi bilo napisano neko besedilo med katero bi nato vstavljal celice oziroma podatke. Da bi dejansko imel avtomatsko izdelavo poročil, ki bi bila vedno ista, samo vrednosti celic, torej številke bi se spreminjale.
No tu ste me pa čisto izgubili... V glavnem Wordov dokument ne more biti Excelov list. Če želite povezati podatke iz Excela v Word to lahko narediti s pomočjo avtomatičnega spajanja dokumenatov ali pa preko avtomatizacije.
AnejK napisal/-a:... Se razumeva?
Ne, mislim da vas večinoma nisem razumel :(
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
AnejK
Prispevkov: 22
Pridružen: Po Jul 07, 2014 9:26 am

Re: Vnos podatkov pri končni strani

Odgovor Napisal/-a AnejK »

Ok je pomagalo. Hvala vam. Sedaj pa še me zanima ali je možno v Excelu kadar vstaviš sliko, še vstaviti napis slike tako kot v Wordu. In če je to možno, ali je možno ta napis slike nardit tako, da bi recimo besedilo iz neke celice poklical kot napis slike. Torej, da bi sliko vstavil in jo opisal z povezavo na celico npr. B2, naslednjo sliko bi spet vstavil in jo opisal z besedilom v celici B3?
admin
Site Admin
Prispevkov: 3687
Pridružen: Sr Jul 20, 2005 10:06 pm

Re: Vnos podatkov pri končni strani

Odgovor Napisal/-a admin »

Pozdravljeni,

Ne, Excel ne pozna koncepta "naslova slike". Sliko pač vstavite v celico D10, naslov pa napišete v D9 ali D11 odvisno ali ga želite zgoraj ali spodaj.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Odgovori