Delovni list za ponudbe, račune...

Pomoč pri delu z MS Excelom
Odgovori
Janez Novak
Prispevkov: 2
Pridružen: So Feb 14, 2015 6:08 pm

Delovni list za ponudbe, račune...

Odgovor Napisal/-a Janez Novak »

Ali je kakšen poznavalec excela v takšni meri, da bi mi svetoval z kako formulo oz. oblikovanjem celic, da bi si pripravil optimalen delovni list za pisanje ponudb, računov... Sicer sedaj delam v excelu, ampak najbolj me moti, ko mi dobavitelj pošlje excel datoteko izvoženo iz svojega računalniškega programa in ko hočem stolpce kopirat k sebi mi ne kopira tako kot bi jaz hotel, ampak v več vrstic itd. Če je kak poznavalec bi prosil za kak nasvet ali za kak vzorec.
Janez Novak
Prispevkov: 2
Pridružen: So Feb 14, 2015 6:08 pm

Re: Delovni list za ponudbe, račune...

Odgovor Napisal/-a Janez Novak »

Najbrž sem preveč na splošno zapisal....Zanima me katreo funkcijo moram določiti celici, da ko bom v njo kopiral večji tekst od same celice ali pa če bom pisal tekst da se bo celica sama povečevala navzdol?
admin
Site Admin
Prispevkov: 3687
Pridružen: Sr Jul 20, 2005 10:06 pm

Re: Delovni list za ponudbe, račune...

Odgovor Napisal/-a admin »

Pozdravljeni,

v celici lahko imate neko vrednost (vsebino, tudi tekst) ali pa funkcijo. Obojega ne morete imeti. Če imate torej v neki celici formulo, potem vanjo ne morete kopirati besedila.

Kar pa se tiče besedila pa je stvar sledeča;
  • če imate v besedilu prelom vrstic, potem bo šla vsaka vrstica besedila v svojo vrstico excela
  • če je samo ena vrstica besedila potem bo slednja šla v eno celico.
Če želite besedilo v celici prelomiti morate pritisniti ALT+ENTER.
Če želite več vrstic besedila prekopirati v eno celico pa lahko to naredite tako, da besedila ne kopirate v celico, temveč v vnosno vrstico na vrhu tabele.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Odgovori