..|| Blog || Produkti/Storitve || MExcel || MDodatki || 300 nasvetov ||..

Filter

Pomoč pri delu z MS Excelom

Filter

OdgovorNapisal/-a pro » Ne mar 22, 2015 10:43 pm

Imam problem in prosim za rešitev/nasvet, če obstaja kakšna funkcija/makro ali kaj podobnega, da bi bilo delo čim bolj enostavno.

Imam Excel dadoteko, kjer so v prvem stolpcu imena in priimki. V drugem, tretjem in četrtem stolpcu imajo zapisane osebe različne vednosti barv. Teh vredosti je 12 različnih, vsaka oseba ima v vsakem stolpcu po eno vrednot.

Npr:
Miha Kovač zelena bela črna
Janez Novak modra zelena rdeča
Jana Kobal rdeča oranžna bela
...

Sedaj me pa zanima, ali bi lahko kako enostavno naredil, da bi dobil seznam oseb za vsako vrednostjo na svojem listu. Se pravi prvi list z imenom zelena bi dobil osebe, kjer imajo v prvem, drugem ali tretjem stolpcu zapisano vrednosti zelena, drugi list z imenom bela bi vsebovala osebe, kjer bi osebe imele v kateremkoli stolpcu zapisano vrednost bela...

Vem, da bi lahko to naredil s filtri in potem vsak solpcev 12× filtriral ter prenašal osebe na določene liste, zanima pa me, ali obstaja kakšna hitrejša - elegantnejša rešitev?

Hvala za odgovor.
pro
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne mar 22, 2015 9:12 pm



Matjazev.NET
 

Re: Filter

OdgovorNapisal/-a admin » Po mar 23, 2015 8:30 am

Pozdravljeni,

Ne; Excel nima vgrajene nobene poseben opcije, ki bi vam omogočala izvesti kaj takšnega kar s par kliki, zato imate samo dve opciji:
  1. Ali to naredite ročno (in si pri tem pač pomagate s filtri in podobnim)
  2. Ali pa vi oz. kdo drug napiše makro, ki bo izvedel natančno to kar želite
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
admin
Site Admin
 
Prispevkov: 3532
Pridružen: Sr jul 20, 2005 10:06 pm


Vrni se na Excel

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov

cron