Pozdravljeni
V excelu sem naredil tabelo za beleženje delovnih dni in štetje ur za posameznega zaposlenega. Ker lahko posameznik v enem dnevu oddela več izmen, ima na voljo 2 vnosna polja (2 celici) za posamezni dan. V spodnjem delu tabele, kjer se pa seštevajo delovni dnevi/ure, pa se pojavi težava pri samodejnem zapolnjevanju celic, in sicer excel "ne ve" da sta za posamezni dan na voljo 2 celici, zato pride do zamika (oseba 2 ima zaradi samodejnega zapolnjevanja napačno izbrane celice iz zgornjega dela tabele isto vse ostale osebe... - slika spodaj) Upam da boste razumeli kaj želim vprašati, saj drugače ne znam razložiti
http://shrani.si/f/W/Ty/2liXvMJ0/2/uretest.jpg
Samozapolnitev celic
Re: Samozapolnitev celic
Pozdravljeni,
Razumem, kaj vas muči, vendar ni splošne rešitve.
Osnova rešitve je, da v vsaki vrstici seštevka določite neko osnovno celico. Prva vrstica ima A3, druga A5, tretja A7... potem pa formule napišete tako, da izhajate iz te osnovne celice in delate z odmiki (OFFSET)... V glavnem da bi to rešili morate dobro obvladati formule v Excelu ali pa vsako celico pisati ročno.
Razumem, kaj vas muči, vendar ni splošne rešitve.
Osnova rešitve je, da v vsaki vrstici seštevka določite neko osnovno celico. Prva vrstica ima A3, druga A5, tretja A7... potem pa formule napišete tako, da izhajate iz te osnovne celice in delate z odmiki (OFFSET)... V glavnem da bi to rešili morate dobro obvladati formule v Excelu ali pa vsako celico pisati ročno.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator