Pozdravljeni
Kako shranim v excelu orodne vrstice in ikone v njih ki sem si jih uredil po svoje, da ko bom naslednjič na kakšen nov računalnik naložil office pa bi želel imet enake. Mislim da si moram shranit eno datoteko, tisto osnovno ki se vedno odpre ko zaženem excel, pa ne vem kako se imenuje in nisem čist prepričan če so te nastavitve v njej. Ista stvar me zanima prav tako za word.
LP
Jure
Kako shranim pri excelu orodne vrstice ...
Pozdravljeni,
Prav imate , če želite da bodo stvari enake tudi na drugem računalniku jih je potrebno shraniti v PERSONAL.XLS (Excel) oz NORMAL.DOC (Word). Obe datoteki najlažje naredite tako, da:
Prav imate , če želite da bodo stvari enake tudi na drugem računalniku jih je potrebno shraniti v PERSONAL.XLS (Excel) oz NORMAL.DOC (Word). Obe datoteki najlažje naredite tako, da:
- V Excelu posnamete nek "brezvezen" makro in ga snemate v osebni delovni zvezek z makri. Potem Excel zaprete in on bo ta makro posnel v Personal.XLS ==> datoteko bo ustvaril
- Za Word velja enakovredno, le da (kolikor vem), pri Wordu Normal.doc že obstaja in je ni potrebno narediti.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator