Kako shranim pri excelu orodne vrstice ...

Pomoč pri delu z MS Excelom
Odgovori
tic
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Okt 05, 2005 8:55 am

Kako shranim pri excelu orodne vrstice ...

Odgovor Napisal/-a tic »

Pozdravljeni

Kako shranim v excelu orodne vrstice in ikone v njih ki sem si jih uredil po svoje, da ko bom naslednjič na kakšen nov računalnik naložil office pa bi želel imet enake. Mislim da si moram shranit eno datoteko, tisto osnovno ki se vedno odpre ko zaženem excel, pa ne vem kako se imenuje in nisem čist prepričan če so te nastavitve v njej. Ista stvar me zanima prav tako za word.

LP
Jure
admin
Site Admin
Prispevkov: 3687
Pridružen: Sr Jul 20, 2005 10:06 pm

Odgovor Napisal/-a admin »

Pozdravljeni,

Prav imate :), če želite da bodo stvari enake tudi na drugem računalniku jih je potrebno shraniti v PERSONAL.XLS (Excel) oz NORMAL.DOC (Word). Obe datoteki najlažje naredite tako, da:
  • V Excelu posnamete nek "brezvezen" makro in ga snemate v osebni delovni zvezek z makri. Potem Excel zaprete in on bo ta makro posnel v Personal.XLS ==> datoteko bo ustvaril
  • Za Word velja enakovredno, le da (kolikor vem), pri Wordu Normal.doc že obstaja in je ni potrebno narediti.
Datoteki potem prenesete na drug računalnik nahajata pe se v podmapi C:\Documents and Settings\<uporabnik>\Application Data\Microsoft\...
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
tic
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Okt 05, 2005 8:55 am

Odgovor Napisal/-a tic »

Najlepša hvala za hiter odgovor!
LP
Jure
Odgovori