Pozdravljeni!
Imam npr. 10 vrstic, v kolonah A:D za vnos podatkov. V enajsti vrstici, kolona D pa seštevek v koloni. Ker mi vedno ne zadostuje 10 vnosnih vrstic, bi želel, da se ob pogoju, da je zadnja (deseta) vrstica izpolnjena avtomatsko doda nova, prazna vrstica, seštevek pa pomakne za vrstico navzdol.
Najlepša hvala in LP!
Dodajanje vrstic
Seštevek premaknite na vrh!
Sicer pa je potrebno napisati makro, ki bi to izvedel, saj formula tega seveda ne more.
Pozor!!! To ni navadna funkcija temveč odziv na dogodek. Po forumu poiščite tematike z vsebino Worksheet_Change in si preberite, kaj sem tam razložil.
Sicer pa je potrebno napisati makro, ki bi to izvedel, saj formula tega seveda ne more.
Koda: Izberi vse
Dim PaziNaVrstico As Integer
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If PaziNaVrstico = 0 Then PaziNaVrstico = 10
If Target.Address(False, False) = "D" & PaziNaVrstico Then
If Not IsEmpty(Target.Value) Then
PaziNaVrstico = PaziNaVrstico + 1
Rows(PaziNaVrstico & ":" & PaziNaVrstico).Insert Shift:=xlDown
End If
End If
End Sub
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator
Dodatno vprašanje
Dodatno vprašanje
Kako v novo nastali vrstici vstaviti v stolpec C fomulo?
Znam vstaviti enostavne formule, ampak tale je prehuda zame.
Formula je:
Kako v novo nastali vrstici vstaviti v stolpec C fomulo?
Znam vstaviti enostavne formule, ampak tale je prehuda zame.
Formula je:
Koda: Izberi vse
=IF(A11;VLOOKUP(A11;[Šifrant.xls]Materijal!$A$2:$H$600;4;FALSE);"")