..|| Blog || Produkti/Storitve || MExcel || MDodatki || 300 nasvetov ||..

Tabela - prazne celice

Pomoč pri delu z MS Excelom

Tabela - prazne celice

OdgovorNapisal/-a deraleks » Če mar 18, 2010 2:04 pm

Kako enostavno zapolniti vse prazne celice v tabeli z nekim znakom ali številko (npr.: *)?
deraleks
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr feb 28, 2007 10:28 pm



Matjazev.NET
 

OdgovorNapisal/-a admin » Če mar 18, 2010 2:11 pm

Km... upam, da ne mislite zapolniti resnično celotne excelove tabele - torej celotnega lista!

  1. Označite celotno območje, kjer želite vse prazne celice zapolniti z neko vrednostjo.
  2. Izberite Urejanje/Pojdi na.
  3. Odpre se novo okno, kjer kliknite gumb Posebno...
  4. Spet se odpre novo okno, kjer izberite opcijo Prazne in potrdite izbiro. S tem ste, v prej označenem območju, izbrali samo celice, ki so prazne.
  5. Vpišite, tisto, kar želite, da se pojavi v vseh dosedaj praznih celicah in pritisnite <CTRL>+<ENTER>!
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
admin
Site Admin
 
Prispevkov: 3396
Pridružen: Sr jul 20, 2005 10:06 pm


Vrni se na Excel

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

cron