Delovni listi v dveh ali več vrstah?

Pomoč pri delu z MS Excelom
Odgovori
Athea
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Mar 29, 2010 1:47 pm

Delovni listi v dveh ali več vrstah?

Odgovor Napisal/-a Athea »

Spoštovani,

sicer sem že pobrskala v prispevkih, pa žal nisem našla odgovora, zato bi prosila za pomoč :oops:

Imam delovni zvezek z več kot 30 listi in me moti, da se moram "sprehajati" levo in desno z drsnim trakom; bi mi bilo nekako bolj pregledno, če bi jih lahko zložila v dve ali tri vrste. Ali je to izvedljivo?

Za odgovor se vnaprej zahvaljujem.

lp, Athea.
admin
Site Admin
Prispevkov: 3687
Pridružen: Sr Jul 20, 2005 10:06 pm

Re: Delovni listi v dveh ali več vrstah?

Odgovor Napisal/-a admin »

Ne, v Excelu to ni možno.

lahko pa si vsaj malce pohitrite delo, če levo od prvega prikazanega jezička (tam kjer so puščice za premikanje med jezički) kliknete desni miškin gumb. Odprl se vam bo hitri menu s seznamom listov iz katerega lahko iskani list hitreje izberete.

Lahko pa delovni zvezek tudi razdelite na več pogledov in v vsakem pogledu odprete drugi list.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Athea
Prispevkov: 10
Pridružen: Po Mar 29, 2010 1:47 pm

Re: Delovni listi v dveh ali več vrstah?

Odgovor Napisal/-a Athea »

Hvala. Tudi ta namig vsaj malce pomaga - lažje bo že kot se sprehajati levo in desno :)

Lp, Athea.
Odgovori