Spoštovani,
sicer sem že pobrskala v prispevkih, pa žal nisem našla odgovora, zato bi prosila za pomoč
Imam delovni zvezek z več kot 30 listi in me moti, da se moram "sprehajati" levo in desno z drsnim trakom; bi mi bilo nekako bolj pregledno, če bi jih lahko zložila v dve ali tri vrste. Ali je to izvedljivo?
Za odgovor se vnaprej zahvaljujem.
lp, Athea.
Delovni listi v dveh ali več vrstah?
Re: Delovni listi v dveh ali več vrstah?
Ne, v Excelu to ni možno.
lahko pa si vsaj malce pohitrite delo, če levo od prvega prikazanega jezička (tam kjer so puščice za premikanje med jezički) kliknete desni miškin gumb. Odprl se vam bo hitri menu s seznamom listov iz katerega lahko iskani list hitreje izberete.
Lahko pa delovni zvezek tudi razdelite na več pogledov in v vsakem pogledu odprete drugi list.
lahko pa si vsaj malce pohitrite delo, če levo od prvega prikazanega jezička (tam kjer so puščice za premikanje med jezički) kliknete desni miškin gumb. Odprl se vam bo hitri menu s seznamom listov iz katerega lahko iskani list hitreje izberete.
Lahko pa delovni zvezek tudi razdelite na več pogledov in v vsakem pogledu odprete drugi list.
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Matjaž Prtenjak
Administrator
Re: Delovni listi v dveh ali več vrstah?
Hvala. Tudi ta namig vsaj malce pomaga - lažje bo že kot se sprehajati levo in desno
Lp, Athea.
Lp, Athea.