Branje ene celice v excelu

Pomoč pri delu z MS Wordom
Odgovori
balasko
Prispevkov: 73
Pridružen: Po Nov 12, 2007 5:38 pm

Branje ene celice v excelu

Odgovor Napisal/-a balasko »

Pozdravljeni

V wordu imam izdelan dokument z tekstualnim delom. Spremljajoči dokument z izračunom pa je v excelu.
Težava je v tem, da bi moral v tem wordovem dokumentu imeti navedena 3 polja (v dokumentu se nahajajo na različnih področjih), ki jih vord bere iz excel datoteke (celica f25, f42 in f 55). Drugače pa so v teh poljih matematični rezultati.

Ali se to da narediti in ali rabim potem imeti zmeraj excel odprti za branje teh podatkov?


Lep pozdrav!

Alen
admin
Site Admin
Prispevkov: 3692
Pridružen: Sr Jul 20, 2005 10:06 pm

Re: Branje ene celice v excelu

Odgovor Napisal/-a admin »

Excelovo vrednost povežete z Wordom tako da:
  1. se postavite v Excel in kopirate celico, ki jo potrebujete
  2. se postavite v Word in izberete 'Posebno lepljenje', ter tam opcijo 'Microsoft Office Excel objekt'
  3. obvezno v oknu za posebno lepljenje izberite opcijo, da želite prilepiti povezavo in ne vrednost
S tem ste v Word prekopirali povezavo do Excelove celice - ko se spremeni vrednost v Excelu se bo sprememba odrazila tudi v Wordu.

Excela vam ni potrebno imeti odprtega - mora pa biti dostopen!
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Odgovori