Relacije v Excel 2013

Pomoč pri delu z MS Excelom
Odgovori
pero978
Prispevkov: 148
Pridružen: Pe Feb 24, 2012 10:18 am

Relacije v Excel 2013

Odgovor Napisal/-a pero978 »

Pozdravljeni,

Zanima me namen ukaza Relacije, na kartici Podatki, v skupini Podatkovna orodja. Kolikor sem "poguglav" gre za ustvarjanje relacij, kot pri Accessu. Če imaš dve tabeli, v prvi stolpce ID, ime, priimek, v drugi pa ID in leto rojstva, lahko ti dve tabeli povežeš in izboru IDja v prvi tabeli dobiš ustrezne podatke tudi v drugi. Če je to tako, kako pravilno potem dobim podatke ven. Ker relacijo vzpostavim, vendar ob izboru (filtru) se ne zgodi nič.

Hvala za pomoč.

Lp
admin
Site Admin
Prispevkov: 3687
Pridružen: Sr Jul 20, 2005 10:06 pm

Re: Relacije v Excel 2013

Odgovor Napisal/-a admin »

Pozdravljeni,

Da, to o čemur govorite je novost v Excelu 2013 in je resnično namenjeno pšovezavi dveh tabel kot bi jih povezali tudi v SQl podatkovni bazi (npr. Access-u), vendar pa z nakaterimi omejitvami, ki jih SQL ne pozna. Največja omejitev je omejitev na povezavo po enem samem stolpcu - kot ste omenili; po recimo ID-ju.

Vendar pa v nadaljevanju takšna povezava ni namenjena avtomatični dešifraciji podatkov - temu je v Excelu namenjena funkcija VLOOKUP, temveč je ta opcija namenjena BI (Buisnes Inteligence) procesom v Excelu in se uporablja v povezavi s Power Pivot tabelami in poizvedovanji po podatkovnih bazah...
lp,
Matjaž Prtenjak
Administrator
Odgovori