Pozdravljeni,
Excelova zasnova predvideva zaščito pred spreminjanjem podatkov in ne zaščite pred pregledom podatkov.
Tako kot Excel deluje:
- z zaščito lista dosežete, da uporabnik, ki ne pozna gesla, ne more spremeniti podatkov (na konkretnem listu)
- z zaščito delovnega zvezka dosežete, da uporabnik, ki ne pozna gesla, ne more spremeniti strukture delovnega zvezka (dodajati, brisat listov...)
S pomočjo skrivanja listov in zaščite na nivoju delovnega zvezka lahko sicer dosežete, da je nek list skrit, vendar je tukaj govora o enem samem geslu - geslu za zaščito delovnega zvezka. Tega kar želite doseči vi, torej imeto 100 uporabnikov s 100 gesli pa Excel ne podpira.
Rešitev je seveda možna, vendar je potrebno napisati VBA makre, ki to naredijo. Ker sklepam, da ne znate programirati v VBA-ju vam tudi ne bom razlagal postopka, vendar kot rečeno, s pomočjo VBA je to možno narediti. Zavedati pa se morate, da tudi v tem primeru zaščita ni 100% saj lahko nekdo, ki se na Excel spozna vedno vidi vse podatke.